Najčastejšie otázky
Ako môžem sledovať stav mojej objednávky?
So zákazníckym účtom:
Stav objednávky si môžete pozrieť vo svojom zákazníckom konte na karte "Moje objednávky".
Keď vašu objednávku prenesieme poskytovateľovi prepravy, môžete v údajoch o objednávke kliknúť na tlačidlo "Sledovať doručenie" a dostanete sa priamo na našu stránku so stavom prepravy, kde si môžete pozrieť stav vašej dodávky.
Objednávka hosťa:
V prípade, že ste si objednali tovar, ktorý chcete doručiť, môžete si ho objednať:
Na kontrolu aktuálneho stavu vašej objednávky môžete použiť túto stránku s podrobnosťami o objednávke aj bez zákazníckeho účtu: Skontrolujte stav objednávky
Potrebujete len číslo objednávky a poštové smerovacie číslo fakturačnej adresy.
Kde nájdem potvrdenie mojej objednávky?
Potvrdenie objednávky dostanete behom pár hodín od odoslania objednávky na zadanú e-mailovú adresu. Ak ste nedostali potvrdenie, skontrolujte priečinok s nevyžiadanou poštou. Náš tím služieb zákazníkom vám rád odpovie na všetky otázky.
Ako dlho trvá ochranná lehota na výrobok?
Tovar, ktorý ste od nás dostali, môžete vrátiť do 50 dní bez udania dôvodu vrátením tovaru.
Na tento účel môžete využiť náš portál pre vrátenie tovaru.
Ďalšie informácie a podmienky uplatnenia záruky vrátenia peňazí nájdete tu.
Ako môžem pridať produkt do svojej existujúcej objednávky?
Veľký dôraz kladieme na rýchle vybavenie vašej objednávky. Z tohto dôvodu zvyčajne nie je možné vykonať zmeny v existujúcej objednávke po jej zadaní. Objednávku je možné zrušiť prostredníctvom zákazníckeho servisu a zadať novú objednávku.
Ako môžem zrušiť položku alebo celú objednávku?
V závislosti od stavu vašej objednávky je samozrejme možné jednotlivé položky z objednávky zrušiť.
Informujte nás o svojej požiadavke na zrušenie s uvedením čísla objednávky prostredníctvom nášho kontaktného formulára. Náš zákaznícky servis vás potom bude čo najskôr kontaktovať.
Prístup k nášmu kontaktnému formuláru nájdete tu: Kontaktný formulár
Ako môžem odstrániť produkt z existujúcej objednávky?
V závislosti od stavu vašej objednávky ju možno v prípade potreby upraviť. Náš zákaznícky servis vám s tým rád pomôže. Informujte nás o svojich požiadavkách na zmenu cez kontaktný formulár, ktorý nájdete nižšie na stránke.Vždy uveďte číslo svojej objednávky.
Ako dostanem faktúru?
Faktúru dostanete po odoslaní objednávky na e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli pri zadávaní objednávky.
Ako môžem zmeniť svoju objednávku?
Veľký dôraz kladieme na rýchle vybavenie vašej objednávky. Z tohto dôvodu zvyčajne nie je možné vykonať zmeny v existujúcej objednávke po jej zadaní. Objednávku je možné zrušiť prostredníctvom zákazníckeho servisu a zadať novú objednávku.
Ako môžem uplatniť svoj zľavový kupón?
Zadajte kód do políčka "Kód kupónu" priamo do nákupného košíka a kliknite na tlačidlo "Použiť". Poznámka: pri zadávaní kódu dbajte na to, aby ste pri kopírovaní kódu kupónu nekopírovali medzery a aby ste pri zadávaní kódu rozlišovali veľké a malé písmená.Poukaz môžete tiež opätovne odstrániť kliknutím na (x) v poli pre zadanie poukazu.Dôležité: Pred použitím si skontrolujte platnosť kódu poukazu a podmienky poukazu, ako je minimálna nákupná cena (= hodnota skutočne uloženého a zaplateného tovaru), kategória, vylúčený výrobca atď.
Ako môžem zmeniť svoju doručovaciu adresu?
Veľký dôraz kladieme na rýchle vybavenie vašej objednávky. Z tohto dôvodu zvyčajne nie je možné zmeniť vašu dodaciu adresu po dokončení objednávky. Zmenu je však možné dohodnúť priamo s partnerom pre doručovanie prostredníctvom sledovacieho odkazu, ktorý vám poslal.
Ako môžem zadať objednávku?
Objednať si u nás môžete rôznymi spôsobmi - online, e-mailom alebo telefonicky. Ak chcete zadať objednávku online, postupujte takto:
- Na stránke produktu kliknite na tlačidlo "Pridať do košíka".
- Svoj osobný nákupný košík môžete skontrolovať kliknutím na tlačidlo "Prejsť do nákupného košíka" alebo na ikonu nákupného košíka v pravom hornom rohu na počítači, alebo v dolnom rohu na telefóne.
- Ďalej máte možnosť dokončiť objednávku cez PayPal, kreditnou kartou, bankovým prevodom alebo na dobierku.
- Objednávku dokončite kliknutím na tlačidlo "Kúpiť".
- Potvrdenie objednávky zvyčajne dostanete do niekoľkých minút, najneskôr do 24 hodín.
Aké možnosti platby ponúkate?
Platba je možná kreditnou kartou (VISA, MasterCard, Maestro), bankovým prevodom, dobierkou a prostredníctvom služieb PayPal. Ďalšie podrobnosti o platboných metódach nájdete tu.
Ako prebieha vrátenie peňazí?
Všetky platby sa uskutočňujú pomocou platobnej metódy, ktorú ste použili pri zadávaní objednávky (napríklad platbu vždy dostanete na účet, z ktorého bol vykonaný prevod). V prípade odstúpenia od zmluvy pred prevzatím tovaru, ak bola platba vykonaná kreditnou kartou, je suma iba zablokovaná. Peniaze sa preto odblokujú.
Prečo dostávam upomienku, hoci platba bola odoslaná?
Obráťte sa priamo na náš zákaznícky servis. Sme tu, aby sme vám pomohli.
Kde nájdem svoju faktúru?
Faktúru dostanete po odoslaní objednávky na e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli pri objednávke.
Prečo som nedostal svoju objednávku, hoci bola zaplatená?
Dôvodov, prečo ste po zaplatení za produkty ešte nedostali svoju objednávku, môže byť niekoľko. Najprv skontrolujte e-mail s potvrdením objednávky, či už nebol prekročený dátum dodania. V takom prípade sa obráťte priamo na náš zákaznícky servis. Sme tu, aby sme vám pomohli.
Ako môžem zmeniť svoju fakturačnú adresu?
Veľký dôraz kladieme na rýchle vybavenie vašej objednávky. Z tohto dôvodu zvyčajne nie je možné zmeniť vašu fakturačnú adresu po dokončení objednávky.
Ako si môžem vytvoriť zákaznícke konto?
Ak chcete vytvoriť zákaznícke konto, môžete vykonať nasledujúce kroky:
- Kliknite na "Prihlásiť sa" v hornej časti našej webovej stránky.
- Kliknite na tlačidlo "Registrovať sa".
- Vyplňte povinné polia a vytvorte si bezpečné heslo.
- Teraz dostanete e-mail - potvrďte aktiváciu svojho zákazníckeho konta kliknutím na odkaz v e-maile.
Ako môžem zmeniť svoje údaje?
Ak chcete zmeniť údaje zákazníka, postupujte podľa nasledujúcich krokov:
1. Stačí sa prihlásiť do "Zákaznícky účet"
2. V časti Upraviť údaje o účte môžete zmeniť svoje kontaktné údaje, napríklad meno, e-mailovú adresu a heslo. Svoju dodávaciu a fakturačnú adresu môžete upraviť v časti "Adresár".
3. Ak chcete potvrdiť zmeny, stlačte tlačidlo Uložiť. Prihlásenie do zákazníckeho konta
Ako môžem vymazať svoje zákaznícke konto?
Ak si to želáte, vaše údaje z nášho systému samozrejme vymažeme. Pošlite nám správu prostredníctvom nášho kontaktného formulára.
Ako si môžem zmeniť heslo?
Pri zmene hesla postupujte podľa týchto krokov:
1. Stačí sa prihlásiť do "Môj zákaznícky účet".
2. Stačí kliknúť na položku "Zmeniť heslo" v časti "Osobné údaje".
3. Teraz zadajte staré a nové heslo.
Ako môžem sledovať svoju objednávku?
Svoju objednávku môžete sledovať tu:
Ako môžem skrátiť čas dodania?
Kladieme veľký dôraz na čo najrýchlejšie dodanie požadovaných položiek. Bohužiaľ, nemôžeme dosiahnuť ešte rýchlejšie dodacie lehoty.
Aké sú náklady na doručenie a prepravu?
Objednávky vo výške 29,99 € a viac s dodaním do Slovenskej republiky zasielame bezplatne. Na doručenie tovaru sa vzťahuje rovnaký poplatok bez ohľadu na to, či si objednáte jeden alebo viacero výrobkov. Ďalšie informácie o poplatkoch za prepravu a manipuláciu nájdete na stránke špeciálne venovanej možnostiam dopravy:
Čo robiť v prípade stratenej objednávky?
Je nám veľmi ľúto, ak sa vaša objednávka stratila. Bohužiaľ sa to môže stať pri veľkom počte odoslaných balíkov. Ak sa vaša objednávka stratila, kontaktujte našu zákaznícku linku. Radi vám pomôžeme:
Číslo pre všetkých zákazníkov:
(0) 258 419 273
Číslo pre firemných zákazníkov:
+421 233 45 6100
Stiahnuť Čestné prehlásenie - stratený balík
Ako si môžem s dopravcom dohodnúť termín doručenia?
Ak vaša objednávka nemôže byť doručená balíkovou službou kvôli jej veľkosti a hmotnosti, pošleme ju prostredníctvom nákladnej dopravy. Náš poskytovateľ služieb Zufall / Gebr. Weiss vás bude automaticky kontaktovať, aby s vami skoordinoval dátum doručenia. Pri objednávke nám uveďte svoje telefónne číslo.
Ktorú zásielkovú službu používate na zaslanie tovaru?
Vaša objednávka bude spoľahlivo a bezpečne odoslaná prostredníctvom spoločností DPD nebo Gebruder Weiss. Zásielka je poistená proti poškodeniu počas prepravy.
Zásilková expedícia: DPD *
Špedícia (objemný tovar): Zufall *
Dobierka: DPD *
Pozor: Balík je možné odovzdať až po podpísaní a zaplatení sumy uvedenej na faktúre.
*Poskytovateľ prepravných služieb sa môže líšiť v závislosti od krajiny.
Kde je moja dodávka?
Po úspešnom odoslaní vášho tovaru dostanete e-mail s odkazom na sledovanie. Takto môžete kedykoľvek skontrolovať aktuálny stav svojej zásielky. Môžete tiež skontrolovať, či bola zásielka doručená susedovi alebo prípadne na odovzdávacie miesto DPD.
Okrem toho si môžete stav svojej zásielky pozrieť aj na našej stránke so stavom zásielky:
Dodávate tovar do zahraničia?
Svetlá.sk poskytuje dodávky iba v rámci Slovenskej republiky.
Čo znamená príplatok za objemný tovar?
Preprava objemného a ťažkého tovaru spôsobuje ďalšie práce, pretože neprechádza bežnými cestami balenia. Niekedy musí byť tovar pripravený na prepravu niekoľkými zamestnancami. Za objemné veci sa účtuje príplatok 24,90 EUR, ktorý sa počíta bez ohľadu na náklady na dopravu. Príplatok za objemný tovar sa platí raz za každú objednávku, do ktorej je zahrnutá položka objemného tovaru. Tiež sa počíta, ak hodnota objednávky prekročí limit nákladov na dopravu. V nákupnom košíku môžete vidieť, či je požadovaná položka objemná.
Ako môžem zmeniť svoju doručovaciu adresu?
Veľký dôraz kladieme na rýchle vybavenie vašej objednávky. Z tohto dôvodu zvyčajne nie je možné zmeniť vašu dodaciu adresu po dokončení objednávky.
Môžem si nechať doručiť tovar do parcel shopu?
Mrzí nás to, ale momentálne túto možnosť dopravy neponúkame.
Sú LED diódy nainštalované napevno?
To, či sú žiarovky trvalo nainštalované v svietidle, je vždy uvedené na energetickom štítku požadovaného svietidla. Štítok energetickej účinnosti nájdete na stránke výrobku.
Sú moje súčasné svetlá po zmene menej účinné?
Nie, vaše svetlá sú stále energeticky úsporné. Nový testovací postup je prísnejší a zohľadňuje budúce zlepšenia účinnosti osvetlenia. Podľa dnešných štandardov sú účinné výrobky podľa starého energetického štítku rovnako účinné aj po prechode na nové označenie.
Prečo môj výrobok nemá energetický štítok?
Rozlišuje sa medzi "zdrojom svetla" a "inými svietidlami". Svetelné zdroje sú výrobky, pri ktorých sa zdroj svetla (jednoducho povedané, žiarovka alebo zdroj, ktorý vyžaruje svetlo) nedá odstrániť bez toho, aby sa svetlo nezničilo. Svetelný zdroj je trvalo nainštalovaný a nie je možné ho vymeniť. Výrobok podlieha označovaniu štítkom a je označený energetickým štítkom. "Ostatné svietidlá" nemajú energetický štítok a ide o výrobok obsahujúci jeden alebo viac zdrojov svetla (žiaroviek)/oddelené prevádzkové zariadenia alebo oboje. Príslušný zdroj svetla/žiarovka je označený. V prípade čisto LED svietidiel je tu ďalší rozdiel. Trieda účinnosti nainštalovaného LED modulu je uvedená, ale ani tu nie je k dispozícii označenie.
Ako získam informácie o svojom výrobku?
Nasledujúce informácie sú k dispozícii na stránke produktu v obchode:
- Údaje o výrobku (napr. výrobca, materiál, farba svetla, veľkosť)
- Popis produktu
- Čas dodania
- Inštalačné pokyny (ak sú k dispozícii)
Ako môžem v obchode vyhľadávať produkty?
V našom obchode máte niekoľko možností vyhľadávania produktov:
- Vyhľadávacie okno sa nachádza v hornej časti nášho internetového obchodu. Tu môžete zadať jeden alebo viac vyhľadávacích výrazov. Potom sa zobrazí výber rôznych návrhov na vyhľadávanie, kategórií a produktov.
- Prípadne môžete prejsť priamo na výber vhodných svietidiel pomocou kategórií v hornej lište.
Na stránkach príslušných kategórií máte možnosť spresniť vyhľadávanie pomocou filtrov.
Ako dlho trvá záruka na výrobok?
Na všetky produkty sa vzťahuje záručná doba 24 mesiacov (súkromní zákazníci). V prípade firemných zákazníkov je to 12 mesiacov Termín sa začína počítať od dodania produktu.
Prečo bol zavedený nový energetický štítok?
Elektrické zariadenia sú v posledných rokoch čoraz energeticky účinnejšie. Výsledkom bolo, že väčšina všetkých spotrebičov bola považovaná za účinné a medzi hodnotami energetickej účinnosti A+, A++ a A+++ nebol takmer žiadny rozdiel.
Nový energetický štítok má spotrebiteľom tieto rozdiely opäť sprehľadniť.
Aký je rozdiel medzi starým a novým energetickým štítkom?
Na novom štítku už nie je uvedené hodnotenie "plus". Nová stupnica má rozsah od A po G. Hodnotenie A v súčasnosti zataľ aby sa v budúcnosti mohli hodnotiť ešte energeticky účinnejšie spotrebiče s novými technológiami. Preto sú zatiaľ energeticky najefektívnejšie svetlá triedy B a C. Nový je aj kód QR. To umožňuje priamy prístup do databázy produktov (EPREL), kde sú k dispozícii ďalšie informácie o produktoch.
Nižšie si pozrite starý (vľavo) a nový energetický štítok (vpravo):
Čo znamená anglický názov "Dimmer: Included"?
Dimmer znamená stmievač. Existuje niekoľko typov stmievačov, ktoré už môžu byť súčasťou dodávky. To znamená, že nie je možné použiť žiadny ďalší stmievač (napr. otočný stmievač v stene). Dodávaný stmievač a externý stmievač sa môžu navzájom rušiť, až môže dôjsť k výpadku svetla. Výrazné blikanie a/alebo bzučanie môžu vyvolať napríklad dva stmievače, ktoré sa navzájom rušia.
Možnosti stmievania:
- Funkcia stmievania Easydimm/click. Proces stmievania sa spustí opakovaným stlačením bežného nástenného vypínača. Existujú kontinuálne modely a modely, ktoré sa postupne stmievajú. Tieto informácie nájdete v popise výrobku alebo v návode na použitie.
- Stmievač na kryte svietidla (otočný stmievač, dotykový stmievač, ovládanie gestami, ...)
- Stmievanie pomocou diaľkového ovládača, ktorý je súčasťou dodávky, alebo prostredníctvom stiahnuteľnej aplikácie.
Kedy bude výrobok opäť k dispozícii?
Dostupnosť, skladové zásoby a dodacie lehoty položky si môžete ľahko pozrieť na stránke produktu pod cenou.
Kde nájdem rozmery výrobku?
Pri vyhľadávaní výrobku v našom internetovom obchode sa jeho vlastnosti zobrazia v podrobnostiach o výrobku a v jeho popise. Rozmery požadovanej položky nájdete v položkách dĺžka, šírka a výška (v cm). Ak potrebujete ďalšie informácie, náš zákaznícky servis vám rád pomôže.
Môžem porovnať staré a nové štítky?
Hodnotenie účinnosti bolo pre každý výrobok stanovené nanovo a porovnanie so starým štítkom nie je možné.
Vymeniteľnosť zdroja svetla
Zameniteľnosť svetelných zdrojov je vyznačená symbolmi uvedenými nižšie na obale výrobku.
Tu si môžete pozrieť, čo jednotlivé symboly znamenajú:
Kde nájdem informácie o tom, či je výrobok stmievateľný?
Či je vaše vysnívané svetlo stmievateľné, môžete zistiť na stránke produktu v časti Podrobnosti o produkte. Ak je detail "Dimmable" označený "Yes", svietidlo je stmievateľné. V detaile "Stmievač" môžete zistiť, či je stmievač už zahrnutý.
Ak nie sú uvedené žiadne informácie o stmievaní, vaše vysnívané svetlo nie je stmievateľné.
Čo znamená DMC?
Skratka DMC znamená odporúčaná maloobchodná cena. Je to cena, za ktorú daný produktu odporúča predávať jeho výrobca alebo dodávateľ.
Ako môžem vrátiť objednaný tovar?
Prostredníctvom nášho portálu pre vrátenie tovaru si môžete vyžiadať štítok na vrátenie a bezplatne vrátiť tovar v lehote na vrátenie.
Upozornenie: ak vrátenie zabezpečíte prostredníctvom poskytovateľa doručovacích služieb podľa vlastného výberu, náklady na doručenie / dovozné clo vám, žiaľ, nemôžeme preplatiť.
Naša adresa na vrátenie tovaru je nasledovná:
Lampenwelt GmbH
Reklamationseingang, Tor 14
Am Eichberg 1
36110 Schlitz-Fraurombach
Nemecko
Čo znamená 50 dní na vrátenie tovaru?
Okrem zákonného práva na odstúpenie od kúpnej zmluvy do 14 kalendárnych dní odo dňa, keď bol tovar doručený, ponúkame našim zákazníkom dobrovoľné predĺženie záruky vrátenia tovaru na nasledujúcich 36 dní. Týmto spôsobom môžu naši zákazníci vrátiť tovar bez toho, aby museli uviesť dôvod vrátenia tovaru v celkovej lehote 50 kalendárnych dní od jeho prijatia.
Ako môžem uplatniť záruku na chybný tovar?
Súkromní zákazníci: Na všetky výrobky sa vzťahuje 24-mesačná záruka.
Firemní zákazníci: Na všetky výrobky sa vzťahuje 12-mesačná záruka.
Ak chcete reklamovať poškodený výrobok, použite náš portál na vrátenie tovaru.
Môžem si poškodený výrobok ponechať?
Ak ste dostali poškodený tovar, vymeníme ho za bezchybný tovar.
Svoj návrat môžete zaregistrovať priamo cez náš portál na vrátenie tovaru.
Stačí sa tu prihlásiť s číslom faktúry a e-mailovou adresou. Potrebné údaje pre registráciu nájdete na faktúre alebo potvrdení objednávky.
Čo mám robiť s nesprávne doručenou položkou?
Ak balík obsahuje iný výrobok, ako ste si objednali, použite náš portál na vrátenie tovaru.
Ako dôvod vrátenia jednoducho vyberte "nesprávny výrobok" - ak ide o inú farbu alebo veľkosť, vyberte "nesprávna verzia".
Kedy dostanem späť peniaze za vrátenie?
Akonáhle obdržíme a skontrolujeme vašu vratku, obdržíte potvrdenie o kreditu e-mailom.
Splátka sa potom vykonaná pomocou pôvodnej platobnej metódy.
Môžem dostať náhradné diely pre poškodený výrobok?
So širokým sortimentom viac ako 50 000 rôznych položiek nemáme zásoby náhradných dielov.
Niektoré náhradné diely vám však vieme zabezpečiť priamo od výrobcu. Stačí kontaktovať zákazníckeho poradcu prostredníctvom nášho kontaktného formulára.
Svoj návrat môžete zaregistrovať priamo cez náš portálu pre vrátenie tovaru.
Stačí sa tu prihlásiť s číslom faktúry a e-mailovou adresou. Údaje potrebné na registráciu nájdete na faktúre alebo potvrdení objednávky.
Čo mám robiť, ak bol môj balík doručený a objednávka bola už dávno zrušená?
Veľký dôraz kladieme na čo najrýchlejšie dodanie. Z tohto dôvodu sa môže stať, že zrušenie už nebude možné a produkt vám bude aj tak zaslaný. V takom prípade balík prijmite a pošlite ho späť bezplatne prostredníctvom nášho portálu na vrátenie tovaru.
Čo mám robiť, ak som dostal poškodený tovar?
Využite najrýchlejší spôsob vrátenia poškodeného tovaru prostredníctvom nášho portálu pre vrátenie tovaru:
Kde nájdem prístupové údaje k portálu pre vrátenie tovaru?
Stačí sa prihlásiť pomocou čísla faktúry a e-mailovej adresy.
Údaje potrebné na registráciu nájdete na faktúre alebo potvrdení objednávky. Na návratový portál.
Ako môžem uskutočniť výmenu?
V prípade balíkového tovaru jednoducho použite náš portál na vrátenie tovaru. a vyberte možnosť "Výmena". V ďalšom kroku dostanete štítok na vrátenie tovaru. Po prijatí vráteného tovaru vám bude zaslaný náhradný tovar s novou faktúrou.
Pre rýchlejšie dodanie vyberte na portáli pre vrátenie tovaru možnosť "Vrátenie peňazí" a jednoducho si požadovaný tovar znovu objednajte v našom internetovom obchode. Predtým využité zľavy a poukážky sa potom už nemusia uplatňovať!
Vrátenie peňazí za vrátený tovar vám bude vyplatené po tom, čo sme vrátený tovar prijali a skontrolovali prostredníctvom pôvodného spôsobu platby.
V prípade zasielania tovaru kontaktujte náš zákaznícky servis.
Čo sa stane, ak som vrátil nesprávny tovar?
Pri vrátení tovaru sa uistite, že ste priložili správny a kompletný tovar, aby ste dostali späť peniaze.
Ak ste nám omylom poslali tovar, ktorý nie je určený pre spoločnosť Lampenwelt, okamžite kontaktujte náš zákaznícky servis.
Ak sa váš tovar nájde, môžeme vám ho vrátiť na vlastné náklady.
Upozorňujeme, že nemôžeme zaručiť, že váš tovar bude nájdený a vrátený.
To sa však nevzťahuje na chybné zásielky z tretej krajiny v EÚ.
Čo sa stane, keď sa svetlo rozbije?
Ak ide o svietidlo s bežnou objímkou, je možné svietidlo vymeniť. V prípade svietidiel s integrovanými LED diódami je potrebné vymeniť svietidlo.
Môžem použiť viac wattov, ako je uvedené na zásuvke?
Maximálny príkon, ktorý sa nesmie prekročiť, je uvedený na objímke a na typovom štítku žiarovky. Ak je príkon príliš vysoký, zásuvka by sa mohla v najhoršom prípade roztaviť a stať sa možným zdrojom požiaru.
Je svietidlo po dodaní zmontované?
To sa líši v závislosti od svietidla. Niektoré svetlá sa musia počas prepravy demontovať kvôli ich veľkosti alebo bezpečnosti pri preprave. Návod na montáž je vždy súčasťou výrobku. Poskytuje informácie o tom, ktoré kroky sú potrebné počas montáže alebo či je montáž potrebná.
Ako dlho trvá záruka/záručná lehota?
Záruka je dobrovoľnou ponukou príslušného výrobcu ako doplnok k zákonnému záručnému právu. Záruka nie je službou poskytovanou internetovým predajcom. Príslušné záručné podmienky značiek výrobcov nájdete v detailoch príslušného výrobku.
Ako môžem poskytnúť spätnú väzbu?
Vaša spätná väzba môže pomôcť zlepšiť našu ponuku a naše služby pre vás. Pošlite nám svoju spätnú väzbu prostredníctvom nášho kontaktného formulára.
Existuje katalóg produktov?
Každý deň optimalizujeme našu širokú ponuku produktov - pridávame nové, aktuálne produkty a odstraňujeme produkty, ktoré už nie sú k dispozícii. Kým by bol katalóg vytlačený, odoslaný a doručený k vám, bol by už neaktuálny. Preto katalóg, žiaľ, nezasielame.
Ako sa môžem odhlásiť z odberu noviniek?
Z odberu našich noviniek sa môžete odhlásiť pomocou príslušného odkazu na odhlásenie v pätičke našich newsletterov.
Ako sa môžem zaregistrovať na odber noviniek?
Ak chcete dostávať najnovšie informácie o výhodách a ponukách od nás, môžete sa kedykoľvek zaregistrovať na odber nášho bezplatného newslettera pomocou nasledujúceho odkazu: